Metody płatności

Płatności w serwisie Bilety24 są obsługiwane przez operatora płatności -  Przelewy24.
Umożliwia on dokonanie płatności natychmiastowym przelewem lub kartą płatniczą, poprzez płatności mobilne oraz z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań jakimi są portmonetki BLIK oraz MasterPass. Serwis Przelewy24 oferuje największą w Polsce ilość metod płatniczych i jest pod tym względem bezspornym liderem. Łącznie to ponad 120 metod płatności, w tym 114 automatycznie obsługiwanych banków zapewniających Klientom bezpieczeństwo transakcji.


Przelewy24


Akceptacja płatności MasterPass i BLIK:

Serwis Bilety24 dzięki współpracy z platformą Przelewy24 umożliwił dostęp do płatności MasterPass oraz do systemu płatności mobilnych BLIK.

MasterPass to nowy, bezpieczny system płatności internetowych, przy użyciu karty płatniczej (debetowej, kredytowej, pre-paid), z którym płacenie za zakupy w sieci staje się szybsze. System umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych oraz adresu dostawy, co znacznie skraca proces zakupu. Wystarczy jednorazowo rejestracja, czyli wprowadzenie wymaganych danych, w tym danych z karty - jej numeru, daty ważności, czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji oraz nadanie mPIN do zatwierdzenia transakcji. Dzięki temu wszystkie kolejne płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie będą wymagały wprowadzenia tych danych przy każdej transakcji.



BLIK to ogólnokrajowy, najnowszy, prosty, szybki i bezpieczny standard płatności mobilnych. Premiera BLIK w Polsce stanowi przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. BLIK umożliwia użytkownikom telefonów dokonywanie płatności w sklepach, kawiarniach i punktach usługowych. Dzięki BLIK możliwe jest również wypłacanie telefonem gotówki w bankomatach oraz dokonywanie płatności w Internecie, jak również w serwisie Bilety24.

Jak działa BLIK na platformie Przelewy24? Wystarczy wejść na stronę www.bilety24.pl i wybrać bilety. Następnie przechodząc do płatności wybrać opcję BLIK z metod płatności dostępnych na platformie Przelewy24. Polski Standard Płatności powstał dzięki porozumieniu sześciu banków. Już dziś z systemu płatności mobilnych BLIK mogą skorzystać Klienci: Alior Bank, Bank Millenium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank oraz PKO Bank Polski i Inteligo. Dla każdej transakcji generowany jest jednorazowy, sześciocyfrowy kod, który można wykorzystać przez dwie minuty. Wystarczy tylko telefon aby szybko zapłacić za zakupy on-line (nie trzeba posiadać karty kredytowej ani dostępu do konta internetowego). Od marca 2015, dzięki współpracy serwisu Przelewy24 oraz Polskiego Standardu Płatności, wszyscy Klienci serwisu Bilety24 mogą wybierać tą formę płatności.  




Płatności Visa Checkout:

Karty płatnicze – debetowe, kredytowe lub prepaid – oraz adres dostawy zapisujesz w usłudze Visa Checkout tylko raz. Nie musisz po raz kolejny wprowadzać tych samych danych, gdy chcesz zapłacić za zakupy w sklepie internetowym za pomocą Visa Checkout. Zakupy możesz robić za pomocą dowolnego urządzenia: komputera, tabletu, smartfona. Aby zapłacić wystarczy login i hasło. Stosujemy kilka poziomów zabezpieczeń, by chronić Twoje dane płatnicze. W razie problemów z dostawą lub niezgodnością towaru z zamówieniem, usługa chargeback pozwala Ci odzyskać pieniądze za pośrednictwem swojego banku – tak samo jak w przypadku tradycyjnych płatności kartą.


Visa Checkout

 

Terminarz dostępu do banków:

Bank   Poniedziałek- Piątek   Sobota   Niedziela
mBank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Konto Inteligo   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Bank PKO BP   całą dobę   całą dobę   całą dobę
IKO   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Bank Zachodni WBK   całą dobę   całą dobę   całą dobę
ING Bank Śląski   całą dobę*   całą dobę*   całą dobę*
Credit Agricole   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Bank PEKAO S.A.   całą dobę   całą dobę   całą dobę
BGŻ (Integrum)   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Bank Millennium   całą dobę**   całą dobę**   całą dobę**
MultiBank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Bank Ochrony Środowiska   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Citi Handlowy   całą dobę   całą dobę   całą dobę
EuroBank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Raiffeisen Polbank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Alior Bank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Volkswagen Bank   08:00-20:00   8:00-20:00   8:00-20:00
GetIn Bank   08:00-19:00   08:00-19:00   08:00-19:00
GetIn Online   08:00-19:00   08:00-19:00   08:00-19:00
SKOK   całą dobę   niedostępny   niedostępny
Biz Bank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Meritum Bank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
T-Mobile Usługi Bankowe   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Bank BPH   08:00-20:00   niedostępny   niedostępny
PlusBank   09:00-19:00   niedostępny   niedostępny
Deutsche Bank   8:00-19:00   niedostępny   niedostępny
BNP Paribas   8:00-20:00   niedostępny   niedostępny
SGB   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Bank Pocztowy   całą dobę   całą dobę   całą dobę
IdeaBank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
GetBank   08:00 - 19:00   niedostępny   niedostępny
DnB Nord   07:00 - 17:30   niedostępny   niedostępny
Toyota Bank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Orange Bank   całą dobę   całą dobę   całą dobę
Grupa Banków Spółdzielczych   całą dobę   całą dobę   całą dobę

 

*) Dotyczy usługi Płać z ING
**) Dotyczy usługi Millennium – Płatności Internetowe

Różne informacje o wyniku płatności kartą kredytową.

Jeżeli przy przechodzeniu przez procedurę płatności pojawi się ekran o błędzie oznacza to, iż próba dokonania przelewu nie zakończyła się poprawnie. Co za tym idzie, pieniądze nie zostały wysłane z Pana/Pani konta/karty. Może zaistnieć sytuacja, w której sprawdzając saldo na Państwa koncie/karcie zauważycie, iż kwota przelewu została już zablokowana przez operatora kart płatniczych. Jest to jednak blokada tymczasowa i pieniądze zostaną odblokowane w ciągu kilku dni roboczych.

Niestety może się zdażyć, że operator kart płatniczych nie akceptuje wszystkich typów kart płatniczych w transakcjach internetowych. W szczególności płatności kartami typu VISA ELECTRON nie są dopuszczalne w Internecie, poza wyjątkami. Jest to niezależne od nas i w takim przypadku prosimy o skorzystanie (jeżeli Państwo taką posiadają) z jednej z akceptowanych kart:

  • Visa Classic (ma wypukłe numery)
  • Visa Electron (wyłącznie z konta Inteligo, Milennium)
  • Wirtualna karta płatnicza mBank
  • EuroCard/MasterCard

Co to jest przedpłata i jak odzyskać środki z utworzonej przedpłaty?

W przypadku, gdy transakcja zakupu w serwisie Bilety24 nie zostanie zakończona poprawnie (np. przerwanie połączenia internetowego), a środki zostaną pobrane z konta Klienta, utworzą one przedpłatę do wykorzystania w serwisie Przelewy24.
Aby skorzystać z przedpłaty należy ponowić proces zakupu w serwisie Bilety24, a po przejściu do listy banków zamiast swojego banku wybrać opcję "Użyj przedpłaty" i uzupełnić wymagany numer transakcji oraz hasło wysłane na podany przy transakcji adres e-mail.
UWAGA – wybrane wcześniej bilety będą zarezerwowane i niedostępne przez okres 15 min. Po tym czasie powrócą do ogólnej puli sprzedaży umożliwiając tym samym zakup z użyciem przedpłaty.
Jeżeli w ciągu 30 dni od daty utworzenia przedpłata nie zostanie wykorzystana, kwota zostanie zwrócona na konto wpłacającego, z potrąceniem opłaty serwisowej (2,00 PLN).

Blog Kulturalny
Newsletter
Aplikacja Mobilna
Używasz starej wersji przeglądarki! Zalecamy aktualizację przeglądarki do najnowszej wersji lub wybór innej jeśli aktualizacja nie jest możliwa.